Hamma uchun teng imkoniyatlar sari ilk qadam
Inklyuzivlik — bu har qanday shaxs (jinsi, yoshi, nogironligi, irqi, dini yoki ijtimoiy kelib chiqishidan qat’i nazar) o‘zini hurmatli, qadrlangan va qamrab olingan his qiladigan muhit yaratish demakdir.
HR sohasida esa inklyuziv yollash — turli xil kelib chiqishga ega nomzodlar uchun teng imkoniyatli yollash jarayonlarini shakllantirishni anglatadi.
Yaxshiroq jamoaviy ish: Turli fikrlovchi odamlar birgalikda samaraliroq ishlaydi
Innovatsiya kuchayadi: Har xil tajriba va qarashlar yangi g‘oyalarga olib keladi
Brend obro‘si oshadi: Ijobiy HR amaliyotlari sizning kompaniyangizni jozibador qiladi
Yollash bazasi kengayadi: Cheklovsiz izlanish orqali ko‘proq iste’dodlar jalb qilinadi
E'lonlar matni neytral tilda yozilganmi?
“Erkak xodimlar afzal”, “Yosh va faol” kabi cheklovchi iboralarni olib tashlang
Nogironlar uchun imkoniyatlar ko‘rsatilganmi?
Ariza topshiruvchining ismi, jinsi, millatini yashirib, faqat tajriba va malaka asosida baholang
Bilmagan holda yuzaga keladigan bias (subyektiv qarashlar) haqida treninglar tashkil eting
Har xil millat, jins yoki yoshlarga nisbatan noxolis savollar berilmasligiga ishonch hosil qiling
Faol yollashni faqatgina tanish doiralardan emas, balki:
Nogironlar jamiyatlari
Ayollarni qo‘llab-quvvatlovchi tashkilotlar
Talabalar birlashmalari
Qishloq joylarida yashovchilar orasida ham olib boring
Masofadan ishlash imkoniyati
Yarmi kunlik yoki moslashuvchan soatlar
Moslashtirilgan ish joylari (nogironligi bor nomzodlar uchun)
Har oy/yilda:
Necha foiz nomzodlar ayol/erkak?
Nogironligi bor shaxslar uchun nechta ariza qabul qilingan?
Yollanganlar orasidagi xilma-xillik darajasi qanday?
Ko‘rsatkich | Maqsad (%) |
---|---|
Ayol rahbarlar ulushi | 40% |
Nogironligi bor xodimlar soni | Kamida 5% |
Har yillik diversifikatsiya tahlili | 1 marta |
Intervyu beruvchilarga treninglar | Yilda 2 marta |
Inklyuziv yollash tizimi — bu nafaqat ijtimoiy adolat masalasi, balki kompaniya muvaffaqiyatining kalitidir. Har xil tajriba, ko‘nikma va qarashlarni uyg‘unlashtirgan holda siz:
kuchliroq jamoa qurishingiz,
innovatsion g‘oyalarga erishishingiz,
va ijtimoiy mas’uliyatli brend imijini yaratishingiz mumkin.
Примечание: Вся информация, представленная на сайте, является неофициальной. Получить официальную информацию можно с сайтов соответствующих государственных организаций