Nazariy bilimlar mustaqil o‘rganiladi: O‘quvchilar darsdan oldin nazariy materiallarni video, maqola yoki boshqa resurslar orqali o‘rganadilar.
Amaliy mashg‘ulotlar sinfda bajariladi: Sinf mashg‘ulotlari vaqtida o‘qituvchi o‘quvchilarga ko‘proq amaliy topshiriqlar beradi.
Hamkorlik va muhokama: O‘quvchilar sinfda birgalikda ishlaydi, muammolarni hal qiladi va fikr almashadi.
O‘qituvchi yo‘naltiruvchi rolini bajaradi: O‘qituvchi bilim beruvchi emas, balki o‘quvchilarni yo‘naltiruvchi sifatida ishtirok etadi.
✅ O‘quvchilar mustaqil ta’lim olish ko‘nikmalarini rivojlantiradi.
✅ Amaliy mashg‘ulotlar orqali o‘rganish samaradorligi oshadi.
✅ Har bir o‘quvchi o‘zining o‘qish sur’atiga mos ravishda bilim oladi.
✅ O‘quvchilar faol ishtirok etadi va fikr almashadi.
❌ O‘quvchilar mustaqil ravishda materiallarni o‘rganishga tayyor bo‘lmasligi mumkin.
❌ Ko‘p vaqt va resurs talab qilishi mumkin.
❌ Barcha o‘quvchilar uchun internet yoki texnik jihozlar mavjud bo‘lmasligi mumkin.
O‘qituvchi darsdan oldin mavzu bo‘yicha video darslarni tayyorlaydi va o‘quvchilarga yuboradi.
O‘quvchilar dars oldidan video darsni tomosha qiladi va asosiy tushunchalarni o‘rganadi.
Sinf mashg‘ulotida o‘qituvchi o‘quvchilar bilan mavzu bo‘yicha muhokama o‘tkazadi, savollarga javob beradi va amaliy topshiriqlarni bajaradi.
O‘quvchilar bilimlarini sinf mashg‘ulotlari orqali mustahkamlashadi.
➡️ O‘quvchilarning mustaqil ta’lim olish qobiliyatini rivojlantirish uchun Flipped Classroom modeli samarali usul hisoblanadi.
➡️ Mustaqil o‘qish uchun yuqori sifatli materiallar tayyorlash muhimdir.
➡️ O‘quvchilarni qiziqtirish va rag‘batlantirish uchun interaktiv va qiziqarli topshiriqlar berish kerak.
Примечание: Вся информация, представленная на сайте, является неофициальной. Получить официальную информацию можно с сайтов соответствующих государственных организаций