search icon

Консультационная услуга Call центра (Горячая линия)

Месяц
Январь
suitcase Победитель тендера
Быть законченным..
0
День
00
Час
:
00
Минута
:
00
Секунды
Начала
01.02.2024 12:06:21
Завершение
08.02.2024 12:06:21
Общая стартовая цена:
506 000 000,00 UZS
Лот концессия
check Не привилегирован
О заказе
Количество товаров
1
Единица измерения
усл. ед
Категория
Услуги в области административного, хозяйственного и прочего вспомогательного обслуживания
Стартовая цена за единицу
506 000 000 UZS
Общая сумма
506 000 000 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
10 Год (лет)
О заказчике
Сроки
Период развертывания
5 днем
Дата открытия
Фев 08, 2024
Полный срок оплаты
90 банк. день
Заказчик СТИРи
200626780
Порядок формализации
Энг яхши таклифни танлаш
Критерии оценки предложений
Енг паст нарх усули
Количественный индикатор технической части
0.0
Количественный индикатор метода цены
100.0
Процедура рассмотрения предложений участников
В электронном виде
Закалат
Задаток требуется
Гарантийное письмо
Не принимает
Сумма закалата
3.0 %
Сумма предоплаты
30 %
Вывод суммы Закалата
Шартнома тузилгандан кейин блокдан чикариш
Метод оплаты
Предоплата
Выбранные языки
Узбекский Узбекский К
Источник финансирования
внебюджет
Дополнительная информация
Консультационная услуга Call центра (Горячая линия)
Техническое описание
Колл-марказ учун умумий талаблар
Мин. Проходной балл
10
Количество просмотров
16/558

1. Texnik bazani tayyorlash - telefoniya o‘rnatish, xabarlarni yuborishni sinovdan o‘tkazish, elektron pochta (e-mail) ochish. 2. Axborot bazasini tayyorlash – Davlat test markazi xodimlari bilan o‘zaro hamkorlik qilish hamda operatorlarning o‘zaro bog‘lanishi uchun alohida guruh yaratish. Kol-markaz operatorlari uchun bilim va ssenariy bazasini ishlab chiqish va operatorlar guruhini o‘qitish. 3. Trening – juda ko‘p beriladigan savollar bazasini ishlab chiqish va Davlat test markazi faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlar asosida kol-markaz operatorlarini qayta tayyorlash.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
10.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
33.33
Выучить больше:
4. Dasturlash - skriptni yaratish: maʼlumotlar bazasi, loyiha muhiti, tizimni boshqarish uchun kerakli maʼlumotlar va hisobotlarni taqdim etish. 5. IVR - oddiy ovozli menyuni sozlash (ikki daraja, bir nechta filial). Signal o‘rniga salomlashuv (foydali ma’lumotlar) ni sozlash. 6. Aloqa xizmatlari – kamida 50 ta kanal va 300 dan ortiq aloqa kanallarini taqdim etish. 7. Davlat test markazining elektron pochta manziliga va Telegram guruhiga real vaqt rejimida hal bo‘lmagan yoki nizoli qo‘ng‘iroq haqida maʼlumot yuborish moduli (barcha qo‘ng‘iroqlar, shikoyatlar, takliflar) mavjudligi.
Требуется файл:
Лучше

2. 8. Loyihani professional dasturiy taʼminot asosida amalga oshirish. 9. Onlayn tarzda arizalarni qabul qilish va rasmiylashtirish. 10. Аgentlik nomidan 24/7 rejimida qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish, fuqarolarning murojaatlarini “Inson qadri” taomilida ijobiy hal etish yoki qonuniy to‘g‘ri tushuntirish, maslahat berish. 11. Xodimlar zaxirasi- har 20 ta operatorga 1 nafar menejer yoki muharrir biriktirish. 12. SMS orqali murojaatchilarga maʼlumotlarni yuborish moduli mavjudligi; 13. Murojaatlar bilan ishlash uchun shaxsiy kabinet yoki telegram guruhida "yordam paneli" moduli mavjudligi.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
10.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
33.33
Выучить больше:
14. Rus va o‘zbek tillarini mukammal biladigan 10 nafardan 40 nafargacha operatorlar bilan ta’minlay olish imkoniyati mavjudligi. 15. Murojaatlarni rasmiylashtirish va fuqarolar murojaatlarini Agentlik devonxonasiga yuborish uchun maxsus muharrir biriktirish. 16. “300 kanal” moduli-IP telefoniya. 17. Operatorlarga xizmat ko‘rsatish sifatini ichki baholash va tanlangan qo‘ng‘iroqlarni (tinglash) onlayn va oflayn rejimda monitoring qilish, shuningdek, Agentlik murojaatlarga berilayotgan javoblarning sifatini muntazam o‘rganib borish imkoniyati mavjudligi.
Требуется файл:
Лучше

3. 18. Maxfiylik siyosatiga rioya qilinishi, shaxsga doir maʼlumotlarni boshqalarga oshkor qilmaslik. 19. Har bir murojaatchining operatorlar bilan suhbatini yozib olish va saqlash moduli mavjudligi va bu maʼlumotning Agentlik masʼul xodimiga real vaqt rejimida taqdim etilishi.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
10.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
33.33
Выучить больше:
20. Hisobot – har oylik statistikani Agentlik tomonidan belgilangan masʼul xodimga taqdim etish. Zarur hollarda Agentlikga statistikada keltirilgan qo‘ng‘iroqlarning audioyozuvlarini taqdim etish. Bunda quyidagi maʼlumotlar taqdim etilishi lozim: - qabul qilingan va qabul qilinmagan qo‘ng‘iroqlar soni va suhbat vaqti; - qayta qilingan qo‘ng‘iroqlar soni; - murojaatlar mavzusi-murojaatlar klassifikatori; - shikoyatlar, arizalar bo‘yicha hisobot; - murojaatlarning barcha toifalari bo‘yicha statistik hisobot; -qo‘ng‘iroq (shikoyat, savollar, takliflar, suhbat mavzusi va h.k
Требуется файл:
Лучше

1. Texnik bazani tayyorlash - telefoniya o‘rnatish, xabarlarni yuborishni sinovdan o‘tkazish, elektron pochta (e-mail) ochish. 2. Axborot bazasini tayyorlash – Davlat test markazi xodimlari bilan o‘zaro hamkorlik qilish hamda operatorlarning o‘zaro bog‘lanishi uchun alohida guruh yaratish. Kol-markaz operatorlari uchun bilim va ssenariy bazasini ishlab chiqish va operatorlar guruhini o‘qitish. 3. Trening – juda ko‘p beriladigan savollar bazasini ishlab chiqish va Davlat test markazi faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlar asosida kol-markaz operatorlarini qayta tayyorlash.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
10.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
33.33
Выучить больше:
4. Dasturlash - skriptni yaratish: maʼlumotlar bazasi, loyiha muhiti, tizimni boshqarish uchun kerakli maʼlumotlar va hisobotlarni taqdim etish. 5. IVR - oddiy ovozli menyuni sozlash (ikki daraja, bir nechta filial). Signal o‘rniga salomlashuv (foydali ma’lumotlar) ni sozlash. 6. Aloqa xizmatlari – kamida 50 ta kanal va 300 dan ortiq aloqa kanallarini taqdim etish. 7. Davlat test markazining elektron pochta manziliga va Telegram guruhiga real vaqt rejimida hal bo‘lmagan yoki nizoli qo‘ng‘iroq haqida maʼlumot yuborish moduli (barcha qo‘ng‘iroqlar, shikoyatlar, takliflar) mavjudligi.
Требуется файл:
Лучше

2. 8. Loyihani professional dasturiy taʼminot asosida amalga oshirish. 9. Onlayn tarzda arizalarni qabul qilish va rasmiylashtirish. 10. Аgentlik nomidan 24/7 rejimida qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish, fuqarolarning murojaatlarini “Inson qadri” taomilida ijobiy hal etish yoki qonuniy to‘g‘ri tushuntirish, maslahat berish. 11. Xodimlar zaxirasi- har 20 ta operatorga 1 nafar menejer yoki muharrir biriktirish. 12. SMS orqali murojaatchilarga maʼlumotlarni yuborish moduli mavjudligi; 13. Murojaatlar bilan ishlash uchun shaxsiy kabinet yoki telegram guruhida "yordam paneli" moduli mavjudligi.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
10.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
33.33
Выучить больше:
14. Rus va o‘zbek tillarini mukammal biladigan 10 nafardan 40 nafargacha operatorlar bilan ta’minlay olish imkoniyati mavjudligi. 15. Murojaatlarni rasmiylashtirish va fuqarolar murojaatlarini Agentlik devonxonasiga yuborish uchun maxsus muharrir biriktirish. 16. “300 kanal” moduli-IP telefoniya. 17. Operatorlarga xizmat ko‘rsatish sifatini ichki baholash va tanlangan qo‘ng‘iroqlarni (tinglash) onlayn va oflayn rejimda monitoring qilish, shuningdek, Agentlik murojaatlarga berilayotgan javoblarning sifatini muntazam o‘rganib borish imkoniyati mavjudligi.
Требуется файл:
Лучше

3. 18. Maxfiylik siyosatiga rioya qilinishi, shaxsga doir maʼlumotlarni boshqalarga oshkor qilmaslik. 19. Har bir murojaatchining operatorlar bilan suhbatini yozib olish va saqlash moduli mavjudligi va bu maʼlumotning Agentlik masʼul xodimiga real vaqt rejimida taqdim etilishi.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
10.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
33.33
Выучить больше:
20. Hisobot – har oylik statistikani Agentlik tomonidan belgilangan masʼul xodimga taqdim etish. Zarur hollarda Agentlikga statistikada keltirilgan qo‘ng‘iroqlarning audioyozuvlarini taqdim etish. Bunda quyidagi maʼlumotlar taqdim etilishi lozim: - qabul qilingan va qabul qilinmagan qo‘ng‘iroqlar soni va suhbat vaqti; - qayta qilingan qo‘ng‘iroqlar soni; - murojaatlar mavzusi-murojaatlar klassifikatori; - shikoyatlar, arizalar bo‘yicha hisobot; - murojaatlarning barcha toifalari bo‘yicha statistik hisobot; -qo‘ng‘iroq (shikoyat, savollar, takliflar, suhbat mavzusi va h.k
Требуется файл:
Лучше
Контактные данные
email Булим бошлиги
Шамшиева Г.
email Номер телефона
2351914 2349735
email Адрес заказчика
г. Ташкент, Юнусабадский район, ул. Богишамол,12
email Адрес доставки
город Ташкент Юнусабадский район Богишамол-12
Файлы для скачивания
email
Техническое задание
202401255158576878.pdf
3.63 MB
Скачать
email
Техническая документация
202401255158702153.pdf
3.63 MB
Скачать
email
Проформа договора
202401255158680127.docx
0.03 MB
Скачать
email
Договор
202402211917896814.pdf
5.58 MB
Скачать
Сокращения:

ИНН - Идентификационный номер налогоплательщика

ОПФ - Классификатор организационно-правовых форм

СООГУ - Система обозначения органов государственного и хозяйственного управления

ОКЭД - Общегосударственный классификатор видов экономической деятельности

Примечание: Вся информация, представленная на сайте, является неофициальной. Получить официальную информацию можно с сайтов соответствующих государственных организаций