search icon

УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИ УЧУН УМУМТАЪЛИМ ФАНЛАРИДАН ДАРСЛИКЛАР ВА ЎҚУВ-МЕТОДИК МАЖМУАЛАРИНИ ЯРАТИШ

Месяц
Март
suitcase Победитель тендера
Быть законченным..
0
День
00
Час
:
00
Минута
:
00
Секунды
Начала
04.04.2022 17:24:13
Завершение
11.04.2022 17:24:13
Общая стартовая цена:
1 532 680 798,00 UZS
Лот концессия
check Не привилегирован
О заказе
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
224 896 420 UZS
Общая сумма
224 896 420 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
106 349 635 UZS
Общая сумма
106 349 635 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
106 349 635 UZS
Общая сумма
106 349 635 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
124 447 198 UZS
Общая сумма
124 447 198 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
161 772 985 UZS
Общая сумма
161 772 985 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
161 772 985 UZS
Общая сумма
161 772 985 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
161 772 985 UZS
Общая сумма
161 772 985 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
161 772 985 UZS
Общая сумма
161 772 985 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
161 772 985 UZS
Общая сумма
161 772 985 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
Количество товаров
1
Единица измерения
шт
Категория
Услуги в области образования
Стартовая цена за единицу
161 772 985 UZS
Общая сумма
161 772 985 UZS
Срок действия
1 Год (лет)
Срок поставки
50 Год (лет)
О заказчике
Сроки
Период развертывания
5 днем
Дата открытия
Апр 11, 2022
Полный срок оплаты
60 банк. день
Заказчик СТИРи
200936411
Порядок формализации
Энг яхши таклифни танлаш
Критерии оценки предложений
Балл усули
Количественный индикатор технической части
80.0
Количественный индикатор метода цены
20.0
Процедура рассмотрения предложений участников
В электронном виде
Закалат
Задаток требуется
Гарантийное письмо
Не принимает
Сумма закалата
1.0 %
Сумма предоплаты
15 %
Вывод суммы Закалата
Шартнома тузилгандан кейин блокдан чикариш
Метод оплаты
Предоплата
Выбранные языки
Русский Узбекский
Источник финансирования
Республика бюджет маблағлари
Дополнительная информация
УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИ УЧУН УМУМТАЪЛИМ ФАНЛАРИДАН ДАРСЛИКЛАР ВА ЎҚУВ-МЕТОДИК МАЖМУАЛАРИНИ ЯРАТИШ
Техническое описание
УМУМТАЪЛИМ ФАНЛАРИДАН ЗАМОНАВИЙ ДАРСЛИКЛАРНИ ЯРАТИШГА ҚЎЙИЛАДИГАН МЕТОДОЛОГИК, ДИДАКТИК-МЕТОДИК ВА ЭРГОНОМИК ТАЛАБЛАР
Мин. Проходной балл
50
Количество просмотров
0/0

1. Дарсликларнинг оригинал макетларини яратиш танлови иштирокчиси юқоридаги талаблар асосида дарслик ва методик қўлланманинг энг камида 25 фоизини тайёр ҳолда тақдим этиши шарт

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
20.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
25.0
Выучить больше:
Оригианл макетларнинг 55 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 20 Оригианл макетларнинг 45 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 15 Оригианл макетларнинг 35 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 10 Оригианл макетларнинг 25 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 5
Требуется файл:
Нужно

2. Дарсликнинг Давлат таълим стандартларига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
6.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
7.5
Выучить больше:
96-100 %-6 91-95 %-5 88-90 %-4 85-87 %-3 85 % дан кам-1
Требуется файл:
Нужно

3. Дарсликнинг ўқув дастурига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
5.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
6.25
Выучить больше:
96-100 %-5 91-95 %-4 88-90 %-3 85-87 %-2 85 % дан кам-1
Требуется файл:
Лучше

4. Дарсликдаги мавзуларнинг ўқув режадаги дарс соатларига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарсликда берилган мавзулар ажратилган дарс соатларига тўлиқ мувофиқ келади;-4 б) дарсликда берилган мавзулар ажратилган дарс соатларига нисбатан 10% гача ортиқча ёки 10% гача кам;-2 в) дарсликдаги мавзулар ажратилган дарс соатларига мутлақо тўғри келмайди.-1
Требуется файл:
Лучше

5. Мавзулар, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлигининг таъминланганлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлигига тўлақонли риоя қилинган, бири иккинчисини тўлдириб боради;-4 б) мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги етарли таъминланмаган;-3 в) мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлигига риоя қилинмаган;-2 г) мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлиги таъминланмаган.-1
Требуется файл:
Лучше

6. Мавзуларни ёритишда материал-ларнинг илмий жиҳатдан тўғри берилганлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Барча маълумотлар илмий жиҳатдан тўғри ёритилган;-4 б) битта ёки иккита мавзуни ёритишда илмий жиҳатдан хатоликка йўл қўйилган;-2 в) барча мавзулар илмий жиҳатдан нотўғри ёритилган.-1
Требуется файл:
Лучше

7. Методология

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Ўқув материаллари замонавий ва қизиқарли усулларда баён этилган;-4 б) ўқув материаллари замонавий ва қизиқарли, лекин баъзи-бир камчиликлар бор;-2 г) эски усулда баён этилган, қизиқарли эмас.-1
Требуется файл:
Лучше

8. Дарсликнинг ўқувчилар ёшига ва билим даражасига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик мазмуни ўқувчилар ёшига мос ва ўртача қобилиятли ўқувчига тўлалигича мувофиқ;-4 б) дарслик мазмуни ўқувчилар ёшига ва ўртача қобилиятли ўқувчига мувофиқ, лекин бирмунча мураккаб ёки бир оз соддароқ жойлари бор;-2 в) дарслик мазмуни ўқувчилар ёшига ва ўртача қобилиятли ўқувчига мос эмас.-1
Требуется файл:
Лучше

9. Ўқувчиларнинг мавзу устида мустақил ишлаши

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик тўлалигича ўқувчиларни мавзу устида мустақил ишлашга ўргатади;-4 б) ўқувчиларнинг мавзу устида мустақил ишлашлари учун имкониятлар етарли эмас;-2 в) ўқувчиларнинг мавзу устида мустақил ишлашлари учун имкониятлар йўқ.-1
Требуется файл:
Лучше

10. Тил услуби

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
5.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
6.25
Выучить больше:
а) Дарслик мазмуни тўлалигича тушунарли, содда равон тилда баён этилган;-5 б) дарсликдаги мавзулардан бир қанчаси ноаниқ ва жуда узун жумлалар орқали баён этилган;-2 в) тил услуби ёмон.-1
Требуется файл:
Лучше

11. Дарслик материалларининг имло (орфографик) ва услубий жиҳатдан саводхонлик даражаси

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
5.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
6.25
Выучить больше:
а) Дарслик имло (орфографик) ва услубий жиҳатдан саводли ёзилган, имло ва услубий хатолар мавжуд эмас;-5 б) дарсликда қисман (10%) имло (орфографик) ва услубий хатоларга йўл қўйилган;-3 в) дарслик материалларини ёритишда имло (орфографик) ва услубий хатолар (50 %) учрайди ҳамда ҳар бир мавзуда имло хатолар мавжуд.-1
Требуется файл:
Лучше

12. Матн ва иллюстрациялар-нинг ўзаро уйғунлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
3.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
3.75
Выучить больше:
а) Матн ва иллюстрациялар тўлалигича уйғунлашган ва иллюстрациялар жойида ишлатилган;-3 б) баъзи ҳолларда матнга иллюстрация етишмайди ва улар ўзаро уйғунлашмаган;-2 в) матн ва иллюстрациялар аксарият ҳолларда уйғунлашмаган;-1
Требуется файл:
Лучше

13. Дарслик материалларининг амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан боғлиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик мазмунидаги назарий билимлар амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан тўлалигича боғланган;-4 б) дарслик мазмунидаги назарий билимлар амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан етарли даражада боғланмаган;-2 в) дарслик мазмунидаги назарий билимлар амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан мутлақо боғланмаган.-1
Требуется файл:
Лучше

14. Дарслик мавзуларини ўзлаштириш учун машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотларнинг етарлилиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик мазмунини ўзлаштириш учун машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотлар етарли даражада берилган;-4 б) дарслик мазмунини ўзлаштириш учун машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотлар етарли даражада берилмаган;-2 в) машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотлар берилмаган.-1
Требуется файл:
Лучше

15. Дарслик мавзуларини ўзлаштириш учун берилган машқ, топшириқ ва амалий машғулотларни педагогик технологиялар асосида тузилганлиги.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Педагогик технологиялар асосида тузилган;-4 б) машқ, топшириқ ва амалий машғулотларнинг айримларигина замонавий педагогик технологиялар асосида тузилган;-2 в)машқ, топшириқ ва амалий машғулотлар анъанавий усулда тузилган;-1
Требуется файл:
Лучше

1. Дарсликларнинг оригинал макетларини яратиш танлови иштирокчиси юқоридаги талаблар асосида дарслик ва методик қўлланманинг энг камида 25 фоизини тайёр ҳолда тақдим этиши шарт

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
20.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
25.0
Выучить больше:
Оригианл макетларнинг 55 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 20 Оригианл макетларнинг 45 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 15 Оригианл макетларнинг 35 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 10 Оригианл макетларнинг 25 фоизи тайёр бўлган ҳолда тақдим этилган таклифларга 5
Требуется файл:
Нужно

2. Дарсликнинг Давлат таълим стандартларига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
6.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
7.5
Выучить больше:
96-100 %-6 91-95 %-5 88-90 %-4 85-87 %-3 85 % дан кам-1
Требуется файл:
Нужно

3. Дарсликнинг ўқув дастурига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
5.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
6.25
Выучить больше:
96-100 %-5 91-95 %-4 88-90 %-3 85-87 %-2 85 % дан кам-1
Требуется файл:
Лучше

4. Дарсликдаги мавзуларнинг ўқув режадаги дарс соатларига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарсликда берилган мавзулар ажратилган дарс соатларига тўлиқ мувофиқ келади;-4 б) дарсликда берилган мавзулар ажратилган дарс соатларига нисбатан 10% гача ортиқча ёки 10% гача кам;-2 в) дарсликдаги мавзулар ажратилган дарс соатларига мутлақо тўғри келмайди.-1
Требуется файл:
Лучше

5. Мавзулар, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлигининг таъминланганлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлигига тўлақонли риоя қилинган, бири иккинчисини тўлдириб боради;-4 б) мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги етарли таъминланмаган;-3 в) мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлигига риоя қилинмаган;-2 г) мавзу, савол ва топшириқларнинг кетма-кетлиги ва узвийлиги таъминланмаган.-1
Требуется файл:
Лучше

6. Мавзуларни ёритишда материал-ларнинг илмий жиҳатдан тўғри берилганлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Барча маълумотлар илмий жиҳатдан тўғри ёритилган;-4 б) битта ёки иккита мавзуни ёритишда илмий жиҳатдан хатоликка йўл қўйилган;-2 в) барча мавзулар илмий жиҳатдан нотўғри ёритилган.-1
Требуется файл:
Лучше

7. Методология

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Ўқув материаллари замонавий ва қизиқарли усулларда баён этилган;-4 б) ўқув материаллари замонавий ва қизиқарли, лекин баъзи-бир камчиликлар бор;-2 г) эски усулда баён этилган, қизиқарли эмас.-1
Требуется файл:
Лучше

8. Дарсликнинг ўқувчилар ёшига ва билим даражасига мувофиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик мазмуни ўқувчилар ёшига мос ва ўртача қобилиятли ўқувчига тўлалигича мувофиқ;-4 б) дарслик мазмуни ўқувчилар ёшига ва ўртача қобилиятли ўқувчига мувофиқ, лекин бирмунча мураккаб ёки бир оз соддароқ жойлари бор;-2 в) дарслик мазмуни ўқувчилар ёшига ва ўртача қобилиятли ўқувчига мос эмас.-1
Требуется файл:
Лучше

9. Ўқувчиларнинг мавзу устида мустақил ишлаши

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик тўлалигича ўқувчиларни мавзу устида мустақил ишлашга ўргатади;-4 б) ўқувчиларнинг мавзу устида мустақил ишлашлари учун имкониятлар етарли эмас;-2 в) ўқувчиларнинг мавзу устида мустақил ишлашлари учун имкониятлар йўқ.-1
Требуется файл:
Лучше

10. Тил услуби

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
5.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
6.25
Выучить больше:
а) Дарслик мазмуни тўлалигича тушунарли, содда равон тилда баён этилган;-5 б) дарсликдаги мавзулардан бир қанчаси ноаниқ ва жуда узун жумлалар орқали баён этилган;-2 в) тил услуби ёмон.-1
Требуется файл:
Лучше

11. Дарслик материалларининг имло (орфографик) ва услубий жиҳатдан саводхонлик даражаси

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
5.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
6.25
Выучить больше:
а) Дарслик имло (орфографик) ва услубий жиҳатдан саводли ёзилган, имло ва услубий хатолар мавжуд эмас;-5 б) дарсликда қисман (10%) имло (орфографик) ва услубий хатоларга йўл қўйилган;-3 в) дарслик материалларини ёритишда имло (орфографик) ва услубий хатолар (50 %) учрайди ҳамда ҳар бир мавзуда имло хатолар мавжуд.-1
Требуется файл:
Лучше

12. Матн ва иллюстрациялар-нинг ўзаро уйғунлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
3.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
3.75
Выучить больше:
а) Матн ва иллюстрациялар тўлалигича уйғунлашган ва иллюстрациялар жойида ишлатилган;-3 б) баъзи ҳолларда матнга иллюстрация етишмайди ва улар ўзаро уйғунлашмаган;-2 в) матн ва иллюстрациялар аксарият ҳолларда уйғунлашмаган;-1
Требуется файл:
Лучше

13. Дарслик материалларининг амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан боғлиқлиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик мазмунидаги назарий билимлар амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан тўлалигича боғланган;-4 б) дарслик мазмунидаги назарий билимлар амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан етарли даражада боғланмаган;-2 в) дарслик мазмунидаги назарий билимлар амалиёт, теварак-атрофдаги ҳодисалар, воқеалар ва касбга йўналтириш билан мутлақо боғланмаган.-1
Требуется файл:
Лучше

14. Дарслик мавзуларини ўзлаштириш учун машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотларнинг етарлилиги

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Дарслик мазмунини ўзлаштириш учун машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотлар етарли даражада берилган;-4 б) дарслик мазмунини ўзлаштириш учун машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотлар етарли даражада берилмаган;-2 в) машқлар, топшириқлар ва амалий машғулотлар берилмаган.-1
Требуется файл:
Лучше

15. Дарслик мавзуларини ўзлаштириш учун берилган машқ, топшириқ ва амалий машғулотларни педагогик технологиялар асосида тузилганлиги.

По описанию заказчика
Требуемое значение
Текстовое значение
Обязательность:
Нужно
Мин. балл:
0.0
Макс. балл:
4.0
Критерии оценки:
Экспертная
Относительная масса
5.0
Выучить больше:
а) Педагогик технологиялар асосида тузилган;-4 б) машқ, топшириқ ва амалий машғулотларнинг айримларигина замонавий педагогик технологиялар асосида тузилган;-2 в)машқ, топшириқ ва амалий машғулотлар анъанавий усулда тузилган;-1
Требуется файл:
Лучше
Контактные данные
email Директор
Сатторов Ш.Ш
email Номер телефона
712461403
email Адрес заказчика
г.Ташкент Алмазарский район, улица Зиё 6-б уй
email Адрес доставки
город Ташкент Яккасарайский район Бобур 9 дом
Файлы для скачивания
email
Техническое задание
202203033030526909.pdf
2.15 MB
Скачать
email
Техническая документация
202203033030553600.pdf
1.07 MB
Скачать
email
Проформа договора
202203033030552299.docx
0.05 MB
Скачать
email
Договор
202204190337782537.pdf
16.88 MB
Скачать
Сокращения:

ИНН - Идентификационный номер налогоплательщика

ОПФ - Классификатор организационно-правовых форм

СООГУ - Система обозначения органов государственного и хозяйственного управления

ОКЭД - Общегосударственный классификатор видов экономической деятельности

Примечание: Вся информация, представленная на сайте, является неофициальной. Получить официальную информацию можно с сайтов соответствующих государственных организаций